Viac platobných brán, viac predaja
Pri tvorbe internetového obchodu chcú majitelia zjednodušiť platobný systém tak ako aj ponúknuť viac možností zákazníkom ako uhradiť za svoj nákup. Kvôli napredovaniu v technológií a rozširovaniu spôsobov platieb na internetových obchodoch netreba zaostávať. Možno práve Vás si vyberie zákazník vďaka možnosti platby, ktorá sa mu pozdáva viac ako u konkurencie. Vlastný e-shop by sa mal teda čo najviac riadiť sám aby ubral starosti budúcemu zákazníkovi, tak aj majiteľovi.
Aby Váš zákazník neodišiel.
Keď si ideme kúpiť nákup do potravín a máme v úmysle platiť stravnými lístkami tak sa nám to viac pozdáva ako keď nám povedia, že stravné lístky neberú. Tak isto to platí aj na internetovom obchode.
V niektorých krajinách 30 – 55% zákazníkov odchádza, ak e-shop neponúka ich obľúbený spôsob online platby. Zákazník odíde ku konkurenčnému e-shopu.
Najjednoduchším spôsobom online platby je presmerovanie zákazníka priamo do platobnej brány banky kde už zákazník, ak nemá tak vyplní údaje o platbe a môže sa spoľahnúť, že platba prejde bezpečne cez jeho banku k vlastníkovi e-shopu. Samozrejme zákazník je o všetkom informovaný pomocou e-mailov, sms správou či push notifikáciou a už si nemusí robiť ďalšie starosti s platbou. Najnovšie prieskumy dokázali, že až 80% ľudí využíva spôsob online platby cez platobnú bránu. Implementácia platobných brán vám pomôže dostať sa bližšie a častejšie ku spokojnému zákazníkovi.